Press Room

Nieuw partnerprogramma Nuance stimuleert de brede inzet van intelligente zelfbedieningsspraaksystemen

Nuance Connections versterkt wereldwijde verkoop- en distributiepartnerships Nuance Enterprise Solutions

Nuance Communications, Inc. introduceert Nuance Connections, een programma dat leveranciers van contactcentersoftware tools en diensten ter beschikking stelt om de verkoop van geavanceerde systemen voor natuurlijke spraak- en taalverwerking te stimuleren. Nuance Connections omvat onder andere formele klantcontactstrategieën en verkoop- en producttraining.

Het channelprogramma brengt ook nieuwe oplossingen binnen het bereik van Nuance-partners, zoals het Nuance Call Steering Package. Dit is een omgeving om sneller en voordeliger VoiceXML-toepassingen voor natuurlijke spraakverwerking te ontwikkelen. De partners kunnen bovendien gebruik maken van de Nuance FastStart Solutions. Met deze zelfbedieningsspraakpakketten kunnen ze Nuance Professional Services aanbieden zonder over specifieke vaardigheden of middelen te beschikken.

“Klanten stellen steeds hogere eisen aan hun interactie met bedrijven en hierdoor stijgt de vraag naar intelligente zelfbedieningsspraaksystemen,” zegt Dan Nordale, Vice President Marketing van Nuance Enterprise. “De Nuance-technologie voor het begrijpen van natuurlijke taal helpt onze partners maximaal voordeel te halen uit de groeiende vraag en Nuance Connections biedt ze de verkoop- en marketingondersteuning en de training die ze daarvoor nodig hebben.”

 

Nuance Connections

Nuance Connections is een wereldwijd programma voor de huidige Nuance-partners die totaaloplossingen leveren – zoals Avaya, Cisco, Huawei en Genesys – en regionale partners over de hele wereld. Het programma is gericht op training, vraagstimulering en transparante samenwerking om Nuance-partners alle middelen in handen te geven die ze nodig hebben en ze te belonen voor hun inzet. Nuance Connections biedt toegang tot oplossingen die specifiek op de partners zijn afgestemd en die de markt voor gedifferentieerde zelfbedieningsspraaksystemen openstellen voor bedrijven van elke omvang:

 

  • Call Steering Package, een krachtige functie om snel oplossingen voor oproepbeheer te leveren. Deze functie maakt gebruik van de innovaties van de Nuance Natural Language Portal, een online portal om snel oplossingen voor natuurlijke spraakverwerking te creëren, installeren en optimaliseren, en de Nuance Call Steering Runtime App, een op standaarden gebaseerde applicatie voor oproepbeheer.
  • FastStart Solutions, zelfbedieningsspraakpakketten voor kleine en middelgrote bedrijven waarin de geavanceerde technologie en de best practices zijn gebundeld die Nuance gedurende ruim 20 jaar heeft opgebouwd door samen te werken met wereldwijd toonaangevend merken op dit gebied.

Ga voor meer informatie over Nuance Connections naar http://netherlands.nuance.com/partners/oplossing/contactcentrum-voor-klantenservice/index.htm.

 

Over Nuance Enterprise Solutions

Nuance is een toonaangevende leverancier van oplossingen die de contactervaringen van klanten verbeteren en automatiseren door middel van intelligente virtuele ondersteuningsoplossingen voor IVR (interactieve spraakrespons), mobiele en webkanalen. De oplossingen van Nuance vergroten de klantentevredenheid door wachttijden te verminderen of te elimineren, een zeer accurate geautomatiseerde zelfbediening mogelijk te maken en sterk geapprecieerde klanteninteracties aan te bieden via oplossingen voor inkomende en uitgaande oproepen. Oplossingen van Nuance verwerken jaarlijks meer dan 12 miljard interacties en de biometrische stemherkenningssystemen omvatten meer dan 26 miljoen veilige stemprofielen, meer dan alle concurrenten samen. De grootste en meest gerespecteerde organisaties zijn klant bij Nuance, zoals Acer, Amtrak, GE Money, Time Warner Cable, T-Mobile, US Airways, enz.

 

Over Nuance Communications

Nuance is wereldwijd een toonaangevende leverancier van spraak- en beeldoplossingen voor bedrijven en consumenten. Dankzij onze technologieën, toepassingen en diensten hebben mensen eenvoudiger toegang tot informatie en kunnen ze gemakkelijker documenten maken, delen en gebruiken. Elke dag werken miljoenen gebruikers en duizenden bedrijven met de beproefde producten van Nuance. Ga voor meer informatie naar www.nuance.com.

Bezoek de Nederlandse Facebook-pagina van Dragon: http://www.facebook.com/DragonSpraakherkenning

 

Nuance Communications

Vanessa Richter, Senior Public Relations Manager EMEA

Guldensporenpark 32, B-9820 Merelbeke

T: +32(0)9 239 8031

E: vanessa.richter@nuance.com

 

Contact voor journalisten:

Check Twice

Marguérite van der Heijden

T: 023-5628208

E: marguerite@checktwice.nl

www.checktwice.nl

Twitter:@checktwice_pr

This entry was posted in pressroom and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Share this article

Title: Nieuw partnerprogramma Nuance stimuleert de brede inzet van intelligente zelfbedieningsspraaksystemen