Press Room

Hotelgasten en bewoners genieten van hun eigen foto’s en muziek dankzij nieuwe Studio-reeks LED-tv’s van Philips

  • Budgetvriendelijke “Hospitality”-tv’s met uitstekende beeldkwaliteit en specifieke functies voor hotels en zorginstellingen
  • Gasten of bewoners krijgen extra multimediafuncties
  • Snelle, gemakkelijke installatie door instellingen te klonen via usb
  • Beperkte onderhoudskosten door de mogelijkheid om menu’s te “bevriezen”, beperkte overlast door volumeslot

 

Philips hospitality TV

Philips Hospitality TV's

TP Vision stelt zijn nieuwe Philips Studio-reeks voor van “hospitality”-tv’s, specifiek ontworpen voor hotels en zorginstellingen. Deze led-tv’s kregen een modern design mee en zijn enerzijds ontworpen voor een maximale tevredenheid van de gasten of bewoners, en anderzijds voor een eenvoudig en betaalbaar beheer. Met schermbreedtes die variëren van 48 cm(19 inch) tot en met 99 cm(39 inch) past er een toestel in elke kamer. De toestellen van deze Studio-reeks zijn verkrijgbaar in de loop van het tweede kwartaal van 2013.

 

Aansluitingen voor camera’s en muziekspelers

Vooral hotelgasten zullen het appreciëren dat de toestellen uitde PhilipsStudio-reeks over heel wat gemakkelijk bereikbare ingangen beschikken, waaronder usb en hdmi. Hiermee kunnen zij hun eigen draagbare toestellen eenvoudigweg op het tv-toestel in hun kamer aansluiten. Behalve digitale camera’s en draagbare muziekspelers kunnen ze ook geheugendragers inpluggen om te genieten van hun foto’s, filmpjes of muziek.

 

Aangenamer voor bewoners én beheerders

De instellingen voor de tv-toestellen kunnen via de usb-poort worden “gekloond” en in minder dan een minuut op een ander toestel overgezet. Hiermee gaat het veel sneller –en wordt hetdus goedkoper – om de nieuwe toestellen te installeren. Tegelijk zijn de instellingen op alle toestellen hierdoor identiek, wat het beheer stukken eenvoudiger maakt. Bovendien krijgen hotelgasten of bewoners maar beperkt toegang tot de instellingen, zodat ze niets kunnen wijzigen dat de goede werking van het toestel verstoort. Om geluidsoverlast te vermijden kunnen de beheerders van de toestellen ook een volumebeperking instellen.

 

Uitstekende beeldkwaliteit, laag stroomverbruik

Bij het ontwerpen de bouwvande PhilipsStudio Hospitality TV-reeks maakt TP Vision uiteraard gebruik van zijn ervaring met huiskamer-tv’s. Dankzij de geavanceerde backlighting-technologie wordt het moderne design gekoppeld aan een uitstekende beeldkwaliteit, met een hoge helderheid, rijk contrast en levendige kleuren. De Studio TV’s verbruiken ook veel minder stroom dan traditionele lcd-schermen, wat een mooie besparing op stroomkosten oplevert.

 

Over TP Vision

TP Vision is een in TV gespecialiseerde speler in de wereld van visueel digitaal entertainment. Het bedrijf richt zich op het ontwikkelen, produceren en verkopen van Philips TV’s in Europa, Rusland, het Midden Oosten, Brazilië, Argentinië, Uruguay, Paraguay en diverse landen in Azië. TP Vision combineert zijn designexpertise en de innovatieve kennis van Philips TV met de uitstekende prestaties, flexibiliteit en snelheid van TPV Technology. Dankzij deze combinatie van eigenschappen levert het bedrijf kwalitatief hoogwaardige TV’s: slim en gemakkelijk te gebruiken, met een moderne styling die zich onderscheidt door bijvoorbeeld nieuwe materialen en een slanke vormgeving. Het bedrijf creëert producten die consumenten een superieure TV-beleving bieden. Met Philips TV is TP Vision de wereldwijde marktleider in de hospitalitymarkt. TP Vision is gevestigd in Amsterdam en is de exclusieve merklicentiehouder van Philips TV voor de hierboven genoemde landen. Het TV-bedrijf is voor 70% eigendom van TPV en voor 30% eigendom van Koninklijke Philips Electronics N.V. TP Vision telt bijna 3.300 medewerkers in vestigingen over de hele wereld.

 

Aanvullend persmateriaal en aanvullende informatie

Noot voor de redactie: Video’s en high-res foto’s van TP Vision-producten zijn te vinden op http://www.tpvision.nl/image-library.

TP Vision werkt in de Benelux samen met pr-bureau Check Twice, een samenwerkingsverband tussen MCS in Nederland en Quadrant Communications in België.

 

Contact voor journalisten in Nederland:

Check Twice PR

TP Vision Persdesk

Tel: +31 (0)23 562 8208
E-mail: tpvision@checktwice.nl

This entry was posted in pressroom and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Share this article

Title: Hotelgasten en bewoners genieten van hun eigen foto’s en muziek dankzij nieuwe Studio-reeks LED-tv’s van Philips