Press Room

TP Vision richt met zijn nieuwe hospitality-reeks sterk op connectiviteit en lage gebruikskosten

  • Een brede keuze aan LED TV’s met verschillende ontwerpen en afmetingen
  • Philips OXIGEN voor geavanceerde connectiviteit met oog op lage gebruikskosten
  • Zowel Philips MediaSuite en Philips Signature hospitality LED TV’s beschikken over OXIGEN

Amsterdam, 23 mei 2013 – TP Vision introduceert vandaag een nieuwe reeks Philips ‘hospitality’-TV’s, specifiek ontworpen voor hotels en zorginstellingen. Hoteliers kunnen kiezen uit de Philips Studio, Philips EasySuite, Philips MediaSuite en de Philips Signature modellen, met schermbreedtes die van 48 cm (19 inch) tot en met 140 cm (55 inch) variëren. De Philips hospitality-TV’s zijn geschikt voor alle soorten kamers en omgevingen; van budget-hostels tot luxe design hotels.

 

Philips OXIGEN is de kern van de hospitality-reeks. Het veelomvattend pakket is uitgerust met functionaliteiten die specifiek voor de hoteliers en hun gasten zijn ontworpen. Deze functionaliteiten staan garant voor de beste combinatie van uitgebreide connectiviteit en lage gebruikskosten. Daarnaast biedt OXIGEN toegang tot online-applicaties en is het mogelijk om mobiele telefoons op de TV’s aan te sluiten. Ook zijn de TV’s op afstand te beheren en kunnen er additionele diensten naar wens toegevoegd worden.

 

OXIGEN beschikt over een aantal toepassingen en diensten, zoals de Philips Smart TV cloud-dienst, waar onder andere een brede selectie aan applicaties tot de mogelijkheden behoort. Bijvoorbeeld AppControl, waar hoteliers gemakkelijk applicaties zowel toe kunnen voegen als verwijderen of een specifiek gebruikersprofiel per kamer kunnen instellen.

 

De Secure SimplyShare-dienst maakt het mogelijk om privé content van een mobiel apparaat naar de TV te streamen. Met SmartInstall worden de (tijd)kosten van installatie en beheer nog verder omlaag gedrukt. Als laatste is er de SmartInfo-dienst, waarmee specifieke pagina’s voor gasten gecreëerd kunnen worden. Deze pagina’s worden vervolgens gevuld met verschillende promoties en (voor de gasten) relevante informatie. Zo kunnen er, naast het leveren van relevante informatie voor de gasten, ook extra inkomsten gegenereerd worden.

 

“Deze nieuwe reeks van Philips hospitality-TV’s met OXIGEN-kern is het resultaat van onze ervaring en kennis, die we in de loop van 30 jaar in deze branche hebben opgedaan,” aldus Jan Sander, Senior Global Marketing Manager van Philips Hospitality TV’s.

Philips OXIGEN is uitgerust op de Philips MediaSuite en Philips Signature TV’s. Beide modellen zijn vanaf Q2 2013 beschikbaar in Europa, Rusland, Australië en Nieuw Zeeland.

 

Over TP Vision

TP Vision is een in TV gespecialiseerde speler in de wereld van visueel digitaal entertainment. Het bedrijf richt zich op het ontwikkelen, produceren en verkopen van Philips TV’s in Europa, Rusland, het Midden Oosten, Brazilië, Argentinië, Uruguay, Paraguay en diverse landen in Azië. TP Vision combineert zijn designexpertise en de innovatieve kennis van Philips TV met de uitstekende prestaties, flexibiliteit en snelheid van TPV Technology. Dankzij deze combinatie van eigenschappen levert het bedrijf kwalitatief hoogwaardige TV’s: slim en gemakkelijk te gebruiken, met een moderne styling die zich onderscheidt door bijvoorbeeld nieuwe materialen en een slanke vormgeving. Het bedrijf creëert producten die consumenten een superieure TV-beleving bieden. Met Philips TV is TP Vision de wereldwijde marktleider in de hospitalitymarkt. TP Vision is gevestigd in Amsterdam en is de exclusieve merklicentiehouder van Philips TV voor de hierboven genoemde landen. Het TV-bedrijf is voor 70% eigendom van TPV en voor 30% eigendom van Koninklijke Philips Electronics N.V. TP Vision telt bijna 3.300 medewerkers in vestigingen over de hele wereld.

 

Noot voor de redactie: TP Vision werkt in de Benelux samen met pr-bureau Check Twice PR, een samenwerkingsverband tussen MCS PR in Nederland en Quadrant Communications in België.

 

 Contact voor journalisten in Nederland:

Check Twice PR

TP Vision Persdesk

Tel: +31 (0)23 562 8208
E-mail: tpvision@checktwice.nl

This entry was posted in pressroom and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Share this article

Title: TP Vision richt met zijn nieuwe hospitality-reeks sterk op connectiviteit en lage gebruikskosten