Press Room

TP Vision gaat televisietoestellen leveren aan NH Hoteles

  • NH Hoteles kiest TP Vision als exclusieve leverancier van hospitality TV’s
  • TP Vision levert ecologisch verantwoorde Smart tv-toestellen uit de
    Philips Hospitality-reeks met relatief lage uitbatingskosten

 

Amsterdam, 19 september, 2013 – TP Vision wordt de exclusieve leverancier van tv-toestellen voor NH Hoteles. De ultramoderne Philips tv-toestellen zijn bedoeld voor de gastenkamers en de vergaderzalen van de internationale keten van zakelijke hotels, die wereldwijd ongeveer vierhonderd vestigingen telt. Bovendien zullen beide bedrijven de komende twee jaar ook samen marketingacties opzetten.

 

“Onze duurzame Hospitality-tv’s zijn ontwikkeld om tegemoet te komen aan de huidige en toekomstige eisen van zowel de hoteluitbater als de gasten die er verblijven. Hiermee kan NH Hoteles zijn klanten een uitstekende tv-ervaring bieden en tegelijk de uitbatingskosten optimaliseren. De toestellen hebben een Energy A Label-certificaat of hoger en helpen dus ook om de ecologische voetafdruk van de hotelketen te verkleinen,” aldus Chris Sluys, General Manager Philips Hospitality TV’s bij TP Vision.

 

“Om reizigers een unieke ervaring te bieden tijdens hun verblijf in onze hotels is het van essentieel belang dat we hen datgene kunnen bieden wat ze het meest appreciëren. Met de expertise van TP Vision in deze sector en de niet aflatende focus op innovatie die eigen is aan het merk Philips zetten we een belangrijke stap in de transformatie van onze onderneming naar een nieuw NH, klaar om reizigers aangenaam te verrassen.” zegt Federico González Tejera, CEO van NH Hoteles


Over TP Vision
TP Vision is een in TV gespecialiseerde speler in de wereld van visueel digitaal entertainment. Het bedrijf richt zich op het ontwikkelen, produceren en verkopen van Philips TV’s in Europa, Rusland, het Midden Oosten, Brazilië, Argentinië, Uruguay, Paraguay en diverse landen in Azië. TP Vision combineert zijn designexpertise en de innovatieve kennis van Philips TV met de uitstekende prestaties, flexibiliteit en snelheid van TPV Technology. Dankzij deze combinatie van eigenschappen levert het bedrijf kwalitatief hoogwaardige TV’s: slim en gemakkelijk te gebruiken, met een moderne styling die zich onderscheidt door bijvoorbeeld nieuwe materialen en een slanke vormgeving. Het bedrijf creëert producten die consumenten een superieure TV-beleving bieden. Met Philips TV is TP Vision de wereldwijde marktleider in de hospitalitymarkt. TP Vision is gevestigd in Amsterdam en is de exclusieve merklicentiehouder van Philips TV voor de hierboven genoemde landen. Het TV-bedrijf is voor 70% eigendom van TPV en voor 30% eigendom van Koninklijke Philips Electronics N.V. TP Vision telt bijna 2.600 medewerkers in vestigingen over de hele wereld.


Noot voor de redactie: TP Vision werkt in de Benelux samen met pr-bureau
Check Twice PR, een samenwerkingsverband tussen MCS PR in Nederland en Quadrant Communications in België.


Contact voor journalisten in Nederland:
Check Twice PR
TP Vision Persdesk
Tel: +31 (0)23 562 8208
E-mail: tpvision@checktwice.nl

This entry was posted in pressroom. Bookmark the permalink.

Share this article

Title: TP Vision gaat televisietoestellen leveren aan NH Hoteles