Press Room

DagtripDoen.nl lanceert toeristische app voor Philips Hospitality TV in hotels

  • Snel uitstapjes plannen via Philips Smart TV in hotelkamer
  • Voucher aanbiedingen direct beschikbaar in hotelkamer via Philips Hospitality TV

Amsterdam, 25 maart 2014– In samenwerking met TP Vision heeft DagtripDoen.nl, een online platform voor dagtoerisme, een app ontwikkeld voor de Philips Hospitality TV, gericht op hotelbezoekers. Dankzij de DagTrip Doen TV-app kunnen toeristen op hun hotelkamer makkelijk en snel een leuke dagactiviteit in de buurt vinden. Hotelgasten hoeven maar aan te geven in welke stad zij zich bevinden en er wordt een overzicht van activiteiten in de buurt getoond,  met bijbehorende aanbiedingen. De kortingsvouchers voor deze aanbiedingen zijn beschikbaar op de hotelkamer. De DagTrip Doen app biedt in totaal ruim 800 activiteiten. Met de TV-app is het mogelijk om te zoeken naar uitjes via de overzichtelijke rubrieken, bijvoorbeeld museum, pretpark of dierenpark. In de toekomst zal het ook mogelijk zijn om met de TV-app alvast tickets te bestellen. Wachtrijen en  tijdverlies zijn dan verleden tijd.

Dagtrip Doen App

Dagtrip Doen App

Directe toegang voor iedere hotelbezoeker
De TV-app is een geduchte concurrent voor de plaatselijke VVV en de hotel-WiFi: in iedere hotelkamer met een Philips Smart TV is  relevante toeristische informatie direct toegankelijk, waarmee niet alleen de gang naar het VVV-kantoor wordt bespaard, maar ook de zoektocht naar de juiste site op internet. De televisie aanzetten volstaat.

 

Hospitality TV
TP Vision is met haar Philips Hospitality tv’s de grootste aanbieder van tv’s in de hotel sector. Via de locatie van de tv’s wordt achterhaald in welke stad en in welk hotel de Smart TV staat, zodat men de uitstapjes in de omgeving meteen bij de hand heeft. Met de app van DagtripDoen.nl is het echter ook mogelijk om naar activiteiten in andere plaatsen te zoeken vanaf je hotelkamer.

 

Over TP Vision
TP Vision is een in TV gespecialiseerde speler in de wereld van visueel digitaal entertainment. Het bedrijf richt zich op het ontwikkelen, produceren en verkopen van Philips TV’s in Europa, Rusland, het Midden Oosten, Brazilië, Argentinië, Uruguay, Paraguay en diverse landen in Azië. TP Vision combineert zijn designexpertise en de innovatieve kennis van Philips TV met de uitstekende prestaties, flexibiliteit en snelheid van TPV Technology. Dankzij deze combinatie van eigenschappen levert het bedrijf kwalitatief hoogwaardige TV’s: slim en gemakkelijk te gebruiken, met een moderne styling die zich onderscheidt door bijvoorbeeld nieuwe materialen en een slanke vormgeving. Het bedrijf creëert producten die consumenten een superieure TV-beleving bieden. Met Philips TV is TP Vision de wereldwijde marktleider in de hospitalitymarkt. TP Vision is gevestigd in Amsterdam en is de exclusieve merklicentiehouder van Philips TV voor de hierboven genoemde landen. Het TV-bedrijf is voor 70% eigendom van TPV en voor 30% eigendom van Koninklijke Philips Electronics N.V. TP Vision telt ongeveer 2.000 medewerkers in vestigingen over de hele wereld.


Over Dagtrip Doen
Dagtrip Doen is een online platform van Online Doen, uitgever en ontwikkelaar van verschillende websites. Dagtrip Doen werd gelanceerd in 2009 en biedt meer dan 800 populaire uitjes en vele evenementen voor een leuk dagje of weekendje weg.


Noot voor de redac
tie: Video’s en high-res foto’s van TP Vision-producten zijn te vinden op http://www.tpvision.nl/pers/afbeeldingen.html. TP Vision werkt in de Benelux samen met pr-bureau Check Twice, een samenwerkingsverband tussen MCS in Nederland en Quadrant Communications in België.


Contact voor journalisten in Nederland:
Check Twice PR
TP Vision PersdeskTel: +31 (0)23 562 8208
E-mail: tpvision@checktwice.nl

 

 

This entry was posted in pressroom and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Share this article

Title: DagtripDoen.nl lanceert toeristische app voor Philips Hospitality TV in hotels