Press Room

Nieuwe generatie Philips Hospitality tv’s: innovatie voor hotelgasten én hotelhouders

  • Vier series hospitality tv’s weerspiegelen dertig jaar leiderschap van TP Vision op de hospitality-markt
  • Optimale controle, ruime aansluitmogelijkheden en lage kosten vormen de basis van de innovatieve Philips hospitality tv’s
  • De meest betrouwbare partner dankzij operational excellence, customer intimacy en duurzaamheid

Amsterdam, 1 juli 2014 – Met de nieuwe generatie Philips MediaSuite televisies presenteert TP Vision de eerste modellenreeks in het hospitality-tv-aanbod voor 2014. De nieuwe line-up, bestaande uit de Philips-series Studio, EasySuite, MediaSuite en Signature, versterkt het leiderschap van TP Vision op de hospitality-markt. Het nieuwe portfolio omvat een ruime keuze aan slanke en duurzame hospitality-televisies in verschillende stijlen en schermformaten. Van budgethostel tot designhotel en luxehotel, van particuliere B&B tot internationale keten, van cruiseschip tot ziekenhuis en rusthuis: voor iedere kamer is er een perfecte Philips hospitality tv.


Al drie decennia een betrouwbare partner op de hospitality-tv-markt
TP Vision, fabrikant van Philips hospitality tv’s, is een betrouwbare partner van de grootste internationale hotelketens én de kleinste hotels. Het nieuwe portfolio weerspiegelt de ervaring en kennis die het bedrijf gedurende dertig jaar als marktleider heeft opgedaan.
Chris Sluys, General Manager Business Unit Hospitality TV and Signage, TP Vision; “TP Vision is de enige organisatie op de hospitality-tv-markt die zich zo sterk richt op het ontwikkelen, ontwerpen en produceren van tv’s die speciaal zijn afgestemd op hospitality-faciliteiten. Dit draagt bij aan een diep en volledig inzicht in de behoeften van onze klanten.”


De nieuwste innovatie in connectiviteit en controle
Philips hospitality tv’s zijn voorzien van de nieuwste verbindingsmogelijkheden, waardoor gasten hun slimme apparaten met de tv kunnen integreren en verbonden zijn met internet, hotelinformatiediensten en lokale netwerken.

 

Lage total cost of ownership
Met de nieuwe Philips hospitality tv’s beschikken hotelhouders over kostenbesparende installatie- en beheertools en tal van andere efficiënte functies die het mogelijk maken om extra inkomsten te genereren en een zo laag mogelijke total cost of ownership garanderen.

 

Duurzame televisies voor een minimale ecologische voetafdruk
Hospitality tv’s uit de Philips-series Studio, EasySuite, MediaSuite en Signature zijn uitgerust met de nieuwste LED-backlight-technologie voor een zo laag mogelijk energieverbruik Alle nieuwe Philips hospitality tv’s hebben het energielabel A, A+ of A++.

 

Professionele en zorgeloze ondersteuning
Alle eigenaren van Philips hospitality-tv’s worden bijgestaan door een kundig team dat zich specifiek richt op hospitality tv. De hospitality tv business unit van TP Vision  beschikt over een groot netwerk van partners met lokale contacten die professionele en betrouwbare diensten leveren, waaronder on-time- en on-location-logistiek.

 

Over TP Vision
TP Vision is een in tv gespecialiseerde speler in de wereld van visueel digitaal entertainment. Het bedrijf richt zich op het ontwikkelen, produceren en verkopen van Philips tv’s in Europa, Rusland, het Midden Oosten, Brazilië, Argentinië, Uruguay, Paraguay en diverse landen in Azië. TP Vision combineert zijn designexpertise en de innovatieve kennis van Philips TV met de uitstekende prestaties, flexibiliteit en snelheid van TPV Technology. Dankzij deze combinatie van eigenschappen levert het bedrijf slimme, gebruiksvriendelijke en stijlvolle tv’s die de consument een superieure tv-beleving bieden. Met Philips TV is TP Vision wereldwijd marktleider in de hospitalitymarkt. TP Vision, gevestigd in Amsterdam, is de exclusieve merklicentiehouder van Philips TV voor de hierboven genoemde landen. Het bedrijf is voor 100 procent eigendom van TPV,  ’s werelds grootste fabrikant van monitoren en lcd-tv’s. TP Vision heeft bijna 2.000 medewerkers in vestigingen over de hele wereld.

 

Aanvullend persmateriaal en aanvullende informatie
Noot voor de redactie: Video’s en high-res foto’s van TP Vision-producten zijn te vinden op http://www.tpvision.nl/pers/afbeeldingen.html. TP Vision werkt in de Benelux samen met pr-bureau Check Twice, een samenwerkingsverband tussen MCS in Nederland en Quadrant Communications in België.

 

Contact voor journalisten in Nederland:
Check Twice PR
TP Vision Persdesk
Tel: +31 (0)23 562 8208
E-mail: tpvision@checktwice.nl

This entry was posted in pressroom and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Share this article

Title: Nieuwe generatie Philips Hospitality tv’s: innovatie voor hotelgasten én hotelhouders