Press Room

Philips Signature hospitality tv’s met Ambilight voor hotels die zich willen onderscheiden

  • Prachtige frameloze Philips Signature met 2-zijdig Ambilight: geknipt voor het hotel dat boven de massa wil uitstijgen
  • Veelzijdige connectiviteit Philips Signature integreert mobiele apparaten van gasten en faciliteert installatie en onderhoud op afstand
  • Een volledig aanbod aan hospitality-diensten waarborgt laagst mogelijke total cost of ownership
  • Smart TV-aanbod op maat voor iedere kamer

 

Amsterdam, 1 juli 2014 – TP Vision kondigt een nieuwe reeks Philips Signature hospitality-tv’s aan, waarbij de nadruk ligt op de vormgeving. Het frameloze design met 2-zijdig Amblight past perfect in stijlvol en modern ingerichte hotelkamers. De Signature-modellen zijn voorzien van een complete set hospitality-functies die tegemoetkomt aan de behoeften van gasten én hotelhouders. De Philips Signature is er in twee verschillende schermformaten: 107 cm (42”) en 119 cm (47”). De modellen zijn vanaf de tweede helft van 2014 beschikbaar.

 

Slank, chic en frameloos design
Philips Signature tv’s passen naadloos in hotelkamers met een modern interieur. De frameloze ontwerpen in zilver en zwart zijn vervaardigd uit hoogwaardige materialen zoals glas en metaal. De open voet waarop de elegant en slank uitgevoerde tv’s rusten, zorgt voor een zwevend effect.

 

42HFL7009D

2-zijdig Ambilight
Het 2-zijdig Ambilight van de Signature-modellen versterkt het zwevende effect door een lichtgloed op de wand achter de tv te projecteren die overeenkomt met de kleuren op het scherm.

 

Complete set hospitality-functies, powered by OXIGEN
De Philips Signature hospitality-tv’s zijn uitgerust met het volledige Philips OXIGEN -portfolio. Deze uitgebreide set hospitality-functies en -diensten is ontworpen om zowel gasten als hotelhouders het nieuwste van het nieuwste op het gebied van connectiviteit te bieden én te zorgen voor een lage total cost of ownership.

 

Configuratie en onderhoud op afstand
SmartInstall, de configuratietool op afstand, maakt installatie en beheer van tv’s efficiënt en eenvoudig. Het zorgt voor snelle installatie, klonen van instellingen, upgraden van software en instellen van kanalen zonder hotelkamers te hoeven betreden. Verder geeft SmartInstall de hotelhouder op afstand toegang tot SmartInfo-pagina’s. SmartInfo stuurt informatie op maat rechtstreeks naar het tv-scherm van de Signature.

 

Uitgebreide aansluitmogelijkheden
Een uitgebreid scala aan interfaces en poorten, waaronder USB, HDMI, Ethernet LAN en WLAN, maakt het mogelijk om Philips Signature tv’s naadloos te verbinden met netwerken en slimme apparaten van hotelgasten. Miracast en DirectShare ondersteunen het streamen van foto’s, films en muziek in alle mogelijke bestandsformaten van alle gangbare smartphone- en tabletplatformen (iOS, Android en Windows) naar de Signature-tv in de hotelkamer. Beveiligde koppelingsmechanismen beschermen de persoonlijke content en data van de gasten.

 

Veilige toegang tot Philips Smart TV-aanbod op maat
Hotelgasten hebben veilig toegang tot het cloud-gebaseerde Philips Smart TV-aanbod, bestaand uit een groot aantal online apps, catch-up tv-diensten en sociale-mediaplatformen. AppControl geeft hotelhouders de mogelijkheid apps toe te voegen, te verwijderen en te sorteren en verschillende profielen voor verschillende kamers te creëren.

 

 

Professionele, rendement verhogende diensten
Eigenaren van Philips hospitality-tv’s worden bijgestaan door een kundig team dat zich specifiek richt op hospitality tv. De hospitality tv business unit van TP Vision  beschikt over een groot netwerk van partners met lokale contacten die professionele en betrouwbare diensten leveren, waaronder on-time- en on-location-logistiek.

 

Over TP Vision
TP Vision is een in tv gespecialiseerde speler in de wereld van visueel digitaal entertainment. Het bedrijf richt zich op het ontwikkelen, produceren en verkopen van Philips tv’s in Europa, Rusland, het Midden Oosten, Brazilië, Argentinië, Uruguay, Paraguay en diverse landen in Azië. TP Vision combineert zijn designexpertise en de innovatieve kennis van Philips TV met de uitstekende prestaties, flexibiliteit en snelheid van TPV Technology. Dankzij deze combinatie van eigenschappen levert het bedrijf slimme, gebruiksvriendelijke en stijlvolle tv’s die de consument een superieure tv-beleving bieden. Met Philips TV is TP Vision wereldwijd marktleider in de hospitalitymarkt. TP Vision, gevestigd in Amsterdam, is de exclusieve merklicentiehouder van Philips TV voor de hierboven genoemde landen. Het bedrijf is voor 100 procent eigendom van TPV,  ’s werelds grootste fabrikant van monitoren en lcd-tv’s. TP Vision heeft bijna 2.000 medewerkers in vestigingen over de hele wereld.

 

Aanvullend persmateriaal en aanvullende informatie
Noot voor de redactie: Video’s en high-res foto’s van TP Vision-producten zijn te vinden op http://www.tpvision.nl/pers/afbeeldingen.html. TP Vision werkt in de Benelux samen met pr-bureau Check Twice, een samenwerkingsverband tussen MCS in Nederland en Quadrant Communications in België.

 

Contact voor journalisten in Nederland:
Check Twice PR
TP Vision Persdesk
Tel: +31 (0)23 562 8208
E-mail: tpvision@checktwice.nl

 

This entry was posted in pressroom and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Share this article

Title: Philips Signature hospitality tv’s met Ambilight voor hotels die zich willen onderscheiden